TOP 10 filme romantice

awesome comments By Posted in , ,
Top 10 filme romantice Mai 2015

Filmele de dragoste sunt mai putin cautate si apreciate de cinefili. Este o categorie de filme despre care imi place sa spun ca este "marginalizata". Chiar daca majoritatea prefera sa citeasca o carte buna, un roman de dragoste in schimbul unui film de genul, regizorii reusesc totusi sa surprinda si sa atraga interesul catre cinematografie. Muzica, decorul si prestatia actoriceasca se impletesc perfect cu povestile de iubire, iar acest lucru nu face decat sa amplifice impactul asupra publicului.
Prin urmare, am alcatuit si eu un Top 10 al filmelor romantice, povesti frumoase de dragoste care pe mine m-au impresionat. Este un top personalizat, si chiar daca nu am inclus in el filme renumite precum Titanic, va asigur ca merita toata atentia.


The Notebook (2004) film de dragoste
1. The Notebook (2004) - Reuseste sa transmita cu adevarat toata emotiile si trairile celor doi indragostiti. Pe alocuri poate fi prea siropos.

My Sassy Girl (2001) film de dragoste
2. My Sassy Girl (2001) - Este cu siguranta cel mai bun film strain de dragoste - o productie coreeana inspirata din fapte reale. 

Silver Linings Playbook (2012) film de dragoste
3. Silver Linings Playbook (2012) - Prestatia actorilor din rolurile principale este remarcabila.

Before Sunrise (1995) film de dragoste
4. Before Sunrise (1995) - Nu credeam ca Ethan Hawke poate juca un rol intr-un film de genul, si chiar asa de bine. Va recomand sa urmariti toata trilogia Before

P.S. I Love You (2007) film de dragoste
5. P.S. I Love You (2007) - Este un film intens ce ne ademeneste inca de la inceput in acest plan misterios al dragostei

The Vow (2012) film de dragoste
6. The Vow (2012) - O frumoasa poveste de dragoste inspirata din fapte reale.

If Only (2004) film de dragoste
7. If Only (2004) - O poveste usor captivanta cu un final neasteptat de bun. 

Twilight (2008) film de dragoste
8. Twilight (2008) - Nu putea lipsi din aceasta lista. Imi place la nebunie coloana sonora, povestea complexa si starea de spirit pe care o transmite, dar cam atat. 

One Day (2011) film de dragoste
9. One Day (2011) - Nu auzisem de el pana in urma cu putin timp dar m-a cucerit inca din primele minute. Il recomand cu placere.

10. The Theory of Everything (2014) - Este o capodopera de film, inspirat din realitate. Poate am gresit cand l-am plasat pe locul 10, sau in aceasta categorie de filme. Astept pareri in legatura cu acest film.

Filmul meu preferat din aceasta lista este Silver Linings Playbook (2012). Al tau care este?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu