TOP 10 Cele mai bune filme de razboi

awesome comments By Posted in ,
Top 10 cele mai bune filme de razboi

Mie personal, îmi plac foarte mult filmele cu tenta istorica sau de razboi si vreau sa va împartasesc si voua acest top 10 pe care l-am creat cu dificultate. Nu sunt un critic adevarat, dar cred eu ca am reusit sa includ în lista cele mai remarcabile  filme de razboi din istoria cinematografiei.
Este parerea mea personala si îmi cer scuze de pe acum daca am omis ceva important.
Ce vreau sa remarc este faptul ca majoritatea filmelor din lista de mai jos au coloane sonore impresionante, si sunt cunoscute în lumea întreaga chiar dupa aceste "carti de vizita" sau OST-uri.

1. Schindler's List (1993) - fara doar si poate, este cel mai bun film de razboi. Nu are nevoie de nici o reclama. Este un film veritabil cu o coloana sonora impresionanta. Daca nu l-ati vazut pâna acum, puteti începe cu el, chiar din aceasta seara.
2. Unbroken (2014) - Este o aparitie surprinzatoare în acest gen de filme. Poate îl considerati un film biografic, eu însa il categorisesc razboi. Este un film ce te tine cu sufletul la gura pâna la sfârsit - dovada ca înca se mai fac filme de calitate si în zilele noastre.
3. The Pianist (2002) - Din nou, un film cu o coloana sonora foarte frumoasa ce ne poarta în mijlocul atrocitatiilor holocaustului.
4. Saving Private Ryan (1998) - Devotamentul si iubirea fata de camaradul alaturi de care lupti - O relatie strânsa pe care doar americanii reusesc, cred eu, sa o evoce cel mai bine în filmele de razboi
5. Winter in Wartime (2008) - Film olandez cu un decor bine realizat
6. Defiance (2008) - Chiar daca nu este un film de care sa-ti amintesti mai târziu, momentele petrecute în fata ecranului te fac sa te implici în aceasta "sfidare".
7. Pearl Harbor (2001) - Un film american de razboi ce se aseamana cu Saving Private Ryan, dar cu tenta romantica. L-am inclus în acest top datorita efectelor speciale superioare dar si coloanei sonore care amplifica scenele de razboi.
8. The Imitation Game (2014) - Premiul Oscar pentru cel mai bun scenariu adaptat - pe merite dupa parerea mea. Un film lansat anul trecut si din nou o dovada clara ca arta cinematografica este vie.
9. The Boy in the Striped Pyjamas (2008) - Este un film tipic englezesc, destul de complex si bine adaptat. O poveste pe care nu o vei uita niciodata.
10. The Book Thief (2013) - Film veritabil adaptat dupa romanul cu acelasi nume. "Hotul de carti" pare a fi mai mult o poveste dramatica în care se contureaza personajul principal. De aceea am si plasat-o pe 10.

Ar mai exista câteva filme bune de precizat: Legends of the Fall (1994), War Horse (2011), Braveheart (1995), The Last Samurai (2003) sau altele de care nu îmi amintesc în acest moment, dar care probabil ar face parte dintr-un Top 20.
Sunteti liberi sa comentati acest top, si chiar va rog sa veniti cu propuneri/pareri.
Filmul meu preferat de razboi este Schindler's List! Al tau care este?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu